0 Products - € 0.00
Go to cart

 Όροι Αγορών

1) Εύρος εφαρμογής

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται στα πωλούμενα αγαθά του ηλεκτρονικού καταστήματος www.kapnika.gr (εφ’ εξής “Web kapnika”).

2) Στοιχεία πωλητή

Ο πωλητής του καταναλωτή είναι η Εταιρεία : 
«Ζελιαναίου Μαρία, Εμπόριο ειδών καπνού» και με δ.τ. «Kapnika», που εδρεύει στην Αταλάντη Φθιώτιδας, Ανδρούτσου 4-6, Τ.Κ. 35200, ΑΦΜ: 110912835, ΔΟΥ Λαμίας.

3) Κατάρτιση της πώλησης

(1) Μόλις πατηθεί το κομβίο «Ολοκλήρωση Παραγγελίας», ο πελάτης απευθύνει πρόταση για αγορά των αγαθών που βρίσκονται στο καλάθι του και συμφωνεί με την εφαρμογή των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων. Στην περίπτωση που ο πελάτης έχει ο ίδιος τηλεφωνήσει στη γραμμή επικοινωνίας πελατών (2233 023091 της “Web Kapnika” προκειμένου να θέσει την παραγγελία του τηλεφωνικά, εξουσιοδοτεί τον υπάλληλο του τηλεφωνικού κέντρου να ολοκληρώσει ο τελευταίος αντ’ αυτού την παραγγελία διαδικτυακά. 
(2) Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία του πελάτη έχει παραληφθεί από τη Web Kapnika. Ωστόσο, δεν συνιστά αποδοχή της πρότασης για αγορά του πελάτη.
(3) Η αποδοχή της πρότασης για αγορά θα συντελείται μόνο κατόπιν της δήλωσης αποδοχής της πρότασης, από τη Web Kapnika, η οποία θα αποστέλλεται με ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής ή επιβεβαίωσης ετοιμότητας προς παραλαβή από το κατάστημα.

4) Διαθεσιμότητα αγαθών

(1) Εάν τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας, η Web Kapnika επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και, κατά συνέπεια να μην καταρτίζεται η πώληση. Ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά. Τυχόν εκκινηθείσες προς εκτέλεση ή εκτελεσθείσες πληρωμές θα ακυρώνονται. Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται στον πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτης.
(2) Η επεξεργασία των παραγγελιών πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 09:00 π.μ. έως τις 20:00. Η επεξεργασία των παραγγελιών, που υποβάλλονται Κυριακές και αργίες πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη μέρα.

5) Παράδοση προϊόντος : Παραλαβή από κατάστημα / Αποστολή στον τόπο επιλογής του πελάτη

(1) Στην περίπτωση που το προϊόν είναι ήδη διαθέσιμο προς παραλαβή στο φυσικό κατάστημα της Kapnika κατόπιν επιλογής του πελάτη, ο πελάτης θα ενημερώνεται ηλεκτρονικά για το πότε η παραγγελία είναι έτοιμη προς παραλαβή στο κατάστημα (επιβεβαίωση παραλαβής). Ο πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός 10 ημερών από την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης θα επιδεικνύει την επιβεβαίωση της παραγγελίας και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης). Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός 10 ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η Web Kapnika επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη Kapnika με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο επέλεξε να διενεργήσει ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.

(2) Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται σε περιοχή Εκτός Φθιώτιδας όπου έχει επιλέξει ο πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών, για την μεταφορά και παράδοση στον πελάτη και ο πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα χρέωσης του πρακτορείου μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη. Ενδεικτικά, το κόστος αποστολής ορίζεται στα 3 € ενώ το κόστος αντικαταβολής είναι 2 €. Για παραγγελίες άνω των 50€ η αποστολή είναι δωρεάν (εξαιρούνται πούρα και καπνοί). Για παραγγελίες άνω των 70€ η αποστολή και η αντικαταβολή είναι δωρεάν (εξαιρούνται πούρα και καπνοί). Για παραγγελίες άνω των 150 € η αποστολή και αντικαταβολή παρέχονται δωρεάν, ανεξαρτήτως κατηγορίας προϊόντος. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση στοιχείων παραλαβής (διεύθυνση,οδός, ΤΚ κλπ), συνεπεία αυτού, λανθασμένη εκτέλεση παράδοσης δεν βαρύνει τη Web Kapnika, αλλά τον πελάτη.

Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από συνεργάτη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, η Web Kapnika επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη Web Kapnika με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.


(3) Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται παράδοση ή παραλαβή σε ή από ανήλικο, ούτε κατόπιν εξουσιοδότησης. Η Kapnika.gr ρητώς επιφυλάσσεται παντός δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος να θεωρήσει την πώληση άκυρη ή να υπαναχωρήσει από αυτή.

6) Πληρωμή

(1) Όλες οι τιμές στο  www.kapnika.gr είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον κατά νόμο Φ.Π.Α..
(2) Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιδεικνύεται, ήτοι με αντικαταβολή, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πληρωμή στην φυσική έδρα του καταστήματος.
(3) Στις περιπτώσεις που ο πελάτης έχει επικοινωνήσει ο ίδιος με τη γραμμή επικοινωνίας πελατών (2233 023091)  προκειμένου να θέσει την παραγγελία του τηλεφωνικά δια μέσου του υπαλλήλου του τηλεφωνικού κέντρου ολοκληρώνοντας ο τελευταίος αντ’ αυτού την παραγγελία διαδικτυακά, μόνο η αντικαταβολή είναι δυνατή ως τρόπος πληρωμής.
(4) Τα δεδομένα που ο πελάτης καταχωρίζει κατά τη διενέργεια μιας ηλεκτρονικής πληρωμής, δεν ελέγχονται ούτε τυγχάνουν επεξεργασίας ούτε αποθηκεύονται από την Web Kapnika, αλλά από τον εκάστοτε πάροχο ή/και διακομιστή πληρωμής.
(5) Εφόσον επιλεγεί πληρωμή με  τραπεζική κατάθεση μέσω εκ του συνεργαζόμενου με τη Web Kapnika Τραπεζικού Ιδρύματος, στο οποίο διατηρεί η τελευταία τραπεζικό λογαριασμό (ήτοι Eurobank Ergasias AE), η παραγγελία ολοκληρώνεται με αποστολή παράλληλα με την εμφάνιση/προσκόμιση του τραπεζικού εμβάσματος στο οποίο έχει προβεί ο πελάτης στον αντίστοιχο τραπεζικό λογαριασμό της Web Kapnika. Ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος διαρκεί συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες. 

7) Διατήρηση κυριότητας

Τυχόν παραδοθέντα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα της Kapnika.gr μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.

8) Πώληση αποκλειστικά και μόνο σε τελικούς χρήστες-καταναλωτές

Τα προϊόντα που διατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα προορίζονται και πωλούνται αποκλειστικά σε καταναλωτές ή επιχειρήσεις ως τελικούς χρήστες. Η περαιτέρω πώληση για εμπορικούς σκοπούς των προϊόντων δεν επιτρέπεται. Η Web Kapnika επιφυλάσσεται παντός δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου ρητώς και της μη αποδοχής προτάσεων αγοράς που δημιουργούν την εντύπωση, ότι έγιναν με σκοπό την περαιτέρω εμπορική προώθηση των προϊόντων.

9) Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος

(1) Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας, τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής, βάσει του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013). Τα έξοδα επιστροφής αναφέρονται ανωτέρω στην 5).

Οδηγίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης

Δικαίωμα υπαναχώρησης βάσει του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013)

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση εγγράφως εντός 14 ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό εκκινεί από την ημέρα παραλαβής των παρουσών οδηγιών εγγράφως, πάντως όχι πριν από την παράδοση των προϊόντων, βάσει του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013). Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης ή αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Η δήλωση αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία : Με συστημένη επιστολή προς τη «Web Kapnika, «ΧΟΝΔΡΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ» ΖΕΛΙΑΝΑΙΟΥ ΜΑΡΙΑ, που εδρεύει στο ΟΔΥΣΣΕΑ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ 4-6 ΑΤΑΛΑΝΤΗ, ΦΘΙΩΤΙΔΑ Τ.Κ. 35200 ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .
Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη ή προσκομίζονται από τον ίδιο τον πελάτη στη διεύθυνση: ΟΔΥΣΣΕΑ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ 4-6 ΑΤΑΛΑΝΤΗ, ΦΘΙΩΤΙΔΑ Τ.Κ. 35 200.
Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Web Kapnika στη γραμμή επικοινωνίας πελατών 22330 23091.

Συνέπειες υπαναχώρησης

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν απομείωση της αξίας του εμπορεύματος, καθώς και οι τυχόν καρποί που απορρέουν από αυτή την απομείωση, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη μεταχείριση του προϊόντος που εκφεύγει της ειθισμένης εξέτασης των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος. Ως «ειθισμένη εξέταση των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος», εννοείται η δοκιμή των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα και όπως συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα. Προϊόν που μπορεί να επιστραφεί με εξωτερικό συνεργάτη μεταφοράς, επιστρέφεται όχι με κίνδυνο του πελάτη. Ο πελάτης θα βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής (βλ. και σχετικό πίνακα υπό §5 ανωτέρω). Προϊόν που δεν είναι δυνατόν να επιστραφεί με κούριερ, θα παραλαμβάνεται από εσάς. Κάθε χρηματική υποχρέωση για την καταβολή ποσών (π.χ. εξόδων μεταφοράς, αποζημίωσης) θα πρέπει να εκπληρώνεται εντός 30 ημερών, εκκινώντας από τον χρόνο αποστολής της δήλωσης υπαναχώρησης από εσάς ή της επιστροφής του εμπορεύματος.

(2) Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ των διατάξεων του ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται: 
– στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα Web Kapnika και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
– Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.
– Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι φορείς υποδημάτων και έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
(3) Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στη Web Kapnika, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από την Web Kapnika με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος χωρίς υπαίτια καθυστέρηση. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η Web Kapnika να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη (παρ. 5) καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος λόγω φθοράς ή βλάβης του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Η Web Kapnika σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με φθορά ή βλάβη του προϊόντος).
(4) Ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός του νόμιμου χρόνου και να επιστρέψει το προϊόν και ενώπιον οποιουδήποτε φυσικού καταστήματος Web Kapnika στην ελληνική επικράτεια.

§10 Δικαιώματα καταναλωτών – Ευθύνη – Ανωτέρα Βία

(1) Τα δικαιώματα των καταναλωτών που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα, λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, ισχύουν ως έχουν.
(2) Αξιώσεις για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση πάσης φύσεως και νομικής βάσης, αποκλείονται. Ιδία δε, αποκλείονται αξιώσεις για βλάβες της υγείας, της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας.
(3) Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης πάσης φύσεως και νομικής βάσης, σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.

§11 Αξιώσεις για ελαττώματα

(1) Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων χρονικών πλαισίων και, ανεξάρτητα από το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών εκ των διατάξεων του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013), να ασκήσει τα εκ του νόμου δικαιώματά του λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος ενώπιον οποιουδήποτε καταστήματος Web Kapnika στην ελληνική επικράτεια, επιπρόσθετα υποβάλλοντας το απευθείας αίτημα online στη Web Kapnika.
(2) Σε περίπτωση ελαττώματος, μπορείτε να επικοινωνείτε με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών 22330 23091 και να λαμβάνετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες βοηθητικές κατευθύνσεις και πληροφορίες.
(3) Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, η Web Kapnika επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.
(4) Εφόσον ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό και λάβει συγκεκριμένο αριθμό εντολής επισκευής, ο πελάτης δύναται να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία και πορεία κάθε εντολής σχετικής με τυχόν ελαττωματικότητα, βάσει του αριθμού της εντολής επισκευής.
(5) Αποκλείεται η εκχώρηση ή μεταβίβαση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα των προϊόντων.

§12 Τελικές διατάξεις

(1) Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Web Kapnika και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας.
(2) Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου της παρούσας συμφωνίας, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.

 

 

 Γενικοί Όροι                  Προσωπικά Δεδομένα

Subscribe to our Newsletter