Όροι αγορών

 Όροι Αγορών

1) Εύρος εφαρμογής

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται στα πωλούμενα αγαθά του ηλεκτρονικού καταστήματος www.kapnika.gr (εφ’ εξής “Web kapnika”).

2) Στοιχεία πωλητή

Ο πωλητής του καταναλωτή είναι η Εταιρεία : 
«Ζελιαναίου Μαρία, Εμπόριο ειδών καπνού» και με δ.τ. «Kapnika», που εδρεύει στην Αταλάντη Φθιώτιδας, Ανδρούτσου 4-6, Τ.Κ. 35200, ΑΦΜ: 110912835, ΔΟΥ Λαμίας.

3) Κατάρτιση της πώλησης

(1) Μόλις πατηθεί το κομβίο «Ολοκλήρωση Παραγγελίας», ο πελάτης απευθύνει πρόταση για αγορά των αγαθών που βρίσκονται στο καλάθι του και συμφωνεί με την εφαρμογή των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων. Στην περίπτωση που ο πελάτης έχει ο ίδιος τηλεφωνήσει στη γραμμή επικοινωνίας πελατών (2233 023091 της “Web Kapnika” προκειμένου να θέσει την παραγγελία του τηλεφωνικά, εξουσιοδοτεί τον υπάλληλο του τηλεφωνικού κέντρου να ολοκληρώσει ο τελευταίος αντ’ αυτού την παραγγελία διαδικτυακά. 
(2) Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία του πελάτη έχει παραληφθεί από τη Web Kapnika. Ωστόσο, δεν συνιστά αποδοχή της πρότασης για αγορά του πελάτη.
(3) Η αποδοχή της πρότασης για αγορά θα συντελείται μόνο κατόπιν της δήλωσης αποδοχής της πρότασης, από τη Web Kapnika, η οποία θα αποστέλλεται με ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής ή επιβεβαίωσης ετοιμότητας προς παραλαβή από το κατάστημα.

4) Διαθεσιμότητα αγαθών

(1) Εάν τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας, η Web Kapnika επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και, κατά συνέπεια να μην καταρτίζεται η πώληση. Ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά. Τυχόν εκκινηθείσες προς εκτέλεση ή εκτελεσθείσες πληρωμές θα ακυρώνονται. Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται στον πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτης.
(2) Η επεξεργασία των παραγγελιών πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 09:00 π.μ. έως τις 20:00. Η επεξεργασία των παραγγελιών, που υποβάλλονται Κυριακές και αργίες πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη μέρα.

5) Παράδοση προϊόντος : Παραλαβή από κατάστημα / Αποστολή στον τόπο επιλογής του πελάτη

(1) Στην περίπτωση που το προϊόν είναι ήδη διαθέσιμο προς παραλαβή στο φυσικό κατάστημα της Kapnika κατόπιν επιλογής του πελάτη, ο πελάτης θα ενημερώνεται ηλεκτρονικά για το πότε η παραγγελία είναι έτοιμη προς παραλαβή στο κατάστημα (επιβεβαίωση παραλαβής). Ο πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός 10 ημερών από την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης θα επιδεικνύει την επιβεβαίωση της παραγγελίας και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης). Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός 10 ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η Web Kapnika επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη Kapnika με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο επέλεξε να διενεργήσει ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.

(2) Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται σε περιοχή Εκτός Φθιώτιδας όπου έχει επιλέξει ο πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών, για την μεταφορά και παράδοση στον πελάτη και ο πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα χρέωσης του πρακτορείου μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη. Ενδεικτικά, το κόστος αποστολής ορίζεται στα 3 € ενώ το κόστος αντικαταβολής είναι 2 €. Για παραγγελίες άνω των 50€ η αποστολή είναι δωρεάν (εξαιρούνται πούρα και καπνοί). Για παραγγελίες άνω των 70€ η αποστολή και η αντικαταβολή είναι δωρεάν (εξαιρούνται πούρα και καπνοί). Για παραγγελίες άνω των 150 € η αποστολή και αντικαταβολή παρέχονται δωρεάν, ανεξαρτήτως κατηγορίας προϊόντος. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση στοιχείων παραλαβής (διεύθυνση,οδός, ΤΚ κλπ), συνεπεία αυτού, λανθασμένη εκτέλεση παράδοσης δεν βαρύνει τη Web Kapnika, αλλά τον πελάτη.

Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από συνεργάτη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, η Web Kapnika επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη Web Kapnika με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.


(3) Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται παράδοση ή παραλαβή σε ή από ανήλικο, ούτε κατόπιν εξουσιοδότησης. Η Kapnika.gr ρητώς επιφυλάσσεται παντός δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος να θεωρήσει την πώληση άκυρη ή να υπαναχωρήσει από αυτή.

6) Πληρωμή

(1) Όλες οι τιμές στο  www.kapnika.gr είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον κατά νόμο Φ.Π.Α..
(2) Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιδεικνύεται, ήτοι με αντικαταβολή, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πληρωμή στην φυσική έδρα του καταστήματος.
(3) Στις περιπτώσεις που ο πελάτης έχει επικοινωνήσει ο ίδιος με τη γραμμή επικοινωνίας πελατών (2233 023091)  προκειμένου να θέσει την παραγγελία του τηλεφωνικά δια μέσου του υπαλλήλου του τηλεφωνικού κέντρου ολοκληρώνοντας ο τελευταίος αντ’ αυτού την παραγγελία διαδικτυακά, μόνο η αντικαταβολή είναι δυνατή ως τρόπος πληρωμής.
(4) Τα δεδομένα που ο πελάτης καταχωρίζει κατά τη διενέργεια μιας ηλεκτρονικής πληρωμής, δεν ελέγχονται ούτε τυγχάνουν επεξεργασίας ούτε αποθηκεύονται από την Web Kapnika, αλλά από τον εκάστοτε πάροχο ή/και διακομιστή πληρωμής.
(5) Εφόσον επιλεγεί πληρωμή με  τραπεζική κατάθεση μέσω εκ του συνεργαζόμενου με τη Web Kapnika Τραπεζικού Ιδρύματος, στο οποίο διατηρεί η τελευταία τραπεζικό λογαριασμό (ήτοι Eurobank Ergasias AE), η παραγγελία ολοκληρώνεται με αποστολή παράλληλα με την εμφάνιση/προσκόμιση του τραπεζικού εμβάσματος στο οποίο έχει προβεί ο πελάτης στον αντίστοιχο τραπεζικό λογαριασμό της Web Kapnika. Ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος διαρκεί συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες. 

7) Διατήρηση κυριότητας

Τυχόν παραδοθέντα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα της Kapnika.gr μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.

 

 

 

 Γενικοί Όροι                  Προσωπικά Δεδομένα

About Us

".. διατηρούμε σε υψηλό επίπεδο την ποιότητα των παροχών μας, την άψογη εξυπηρέτηση και την καθιέρωση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες"

 (+30) 22330 23091
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 Αταλάντη, 35 200 Φθιώτιδα

Find us..

 
Premium Joomla Templates